2013. január 6., vasárnap

"Míg én élek, nem lesz rajtunk nő az úr!"

   "Míg én élek, nem lesz rajtunk nő az úr!" - sokan így gondolják ma is. Viszont ez már a régmúlt idők gondolkodásmódja, amikor még a fizikai erő számított az életben. Azóta viszont már más lett a helyzet, amióta a nők az egyenjogúságukat sikeresen kiharcolták a férfiakkal szemben. Számos helyen ma is nők töltenek be kulcsfontosságú pozíciókat. A mára már többségben lévő nem akarata felett már nem lehet szemet húnyni. Mára már mindenkinek tisztán kell látnia, hogy a világ ügyeibe nem csak a férfiak szólhatnak bele, nem csak a férfiak lehetnek képesek kiváló sportolókká válni, és azt is hogy egy nő semmivel sem kevesebb egy férfinál. Bár meglehet, hogy a férfiak genetikailag erősebbeknek születnek, ezzel szemben viszont a nők sokkalta ügyesebben tudnak elvezetni például egy vállalatot, ahol főleg a mentális képességekre van szükség. És mivel mára már mondhatni "egész intelligens" társadalommá fejlődtük ki magunkat, ezért egyre inkább van szükségünk a képességeikre. Azonban... a nők sokszor túlzottan érzelgősek. Ez nem azt jelenti, hogy állandóan csak sírnak és túlreagálnak mindent, hanem azt hogy kifinomultabbak érzelmeik (bár néha tényleg túlzásba viszik). Ez nem jelent hátrányt számukra, viszont az emberek úgy gondolják, annak az embernek aki felettem áll, aki irányít engem, arra fel kell hogy nézzek. Sok férfi nem tudja elfogadni, hogy a sokszorta számára érthetetlenül érzékenyen reagáló nem felülkerekedjen rajta. Szerintem ha egy nő valóban okos és tehetsége van az irányításhoz, az nyugodtan lehet a felettesem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése